چگونه برای جلوگیری از مرحله 3 بیماری کلیه می رود به ارومیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از مرحله 3 بیماری کلیه می رود به ارومیه

من یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 3 هستم و سطح کراتینین من سریعا در حال افزایش است به تازگی، دکتر به من گفت که اگر من می توانم درمان موثر، بیماری من از دست دادن کنترل خواهد شد و نه پیشرفت به ارومیه. می توانید به من بگویید چگونه می توانم جلوگیری از بیماری من می رود به ارومیه؟ من نمی خواهم به دیالیز یا پیوند کلیه.

همانطور که شما اظهار داشت، شما در مرحله 3 بیماری کلیه در حال حاضر، در این زمان سلول ها در کلیه شما باید انجام دهید این آثار دو برابر حتی سه برابر از قبل. شما می دانید اگر شما برای بار دو کار از قبل شما را برای مدت طولانی ادامه؟ شما به زودی بعد از مدتی خسته خواهد شد. این همان برای کلیه ها است.

اگر شما می توانید بیماری خود را کنترل کنید به موقع، و اجازه دهید آن به مرحله 4 لغزش آن را دشوار برای بازیابی خواهد بود. شما می دانید هنگامی که سلول های کلیه خود را تبدیل ضایعات آن دشوار خواهد بود به آن را ذخیره کنید. درست مثل سربازان، برای مرحله 3 بیماری کلیه سربازان مجروح اما برای مرحله 4 لحیم درگذشت. هنوز مطمئن شوید که اگر شما می تواند مرا درک کنید. برای وضعیت شما مهم ترین چیز این است برای نجات سلول های کلیه خود را زمانی که آنها را مجروح اما نمرده است. این است که هنوز قابل برگشت است. این مرحله بحرانی را برای درمان بیماری خود را است.

شما نیاز به دریافت درمان سیستم در اسرع وقت، نه تنها دارو برای علائم. چرا که ما نیاز به ترمیم سلول های آسیب دیده و بهبود کلیه عملکرد کلیه، در نتیجه به درمان این بیماری از ریشه آن است. فقط در این راه، شما می توانید شانس خود را برای جلوگیری از بیماری را بدتر می رود دریافت کنید. در اینجا ما با استفاده از میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، داروهای گیاهی در آن خواهد شد به کلیه ها با دستگاه مخصوص نفوذ برای کمک به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده. در چنین راهی، پیشرفت بیماری کلیوی می تواند مانع، حتی احترام، به طوری که شما می توانید یک شانس برای جلوگیری از مرحله 3 بیماری کلیه می رود به اورمی است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و یا می خواهید برای جلوگیری از بیماری های کلیوی از بدتر شدن، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: